Network connection issues ***** resolved *****

เซิร์ฟเวอร์ขาดการเชื่อมต่อเวลา 11:52 ผู้ให้บริการอินเตอร์เนตสามารถแก้ไขและกลับมาเชื่อมต่อได้ในเวลา 12:35เบื้องต้นเกิดจาก Hardware ... Read More »

28th Mar 2018
**** RESOLVED **** Packet loss on international connection

****** Issue resolved on 15 March 21:45 *******
Right now we are experiencing packet loss on the international connection.
You may cause slow internet when you visit websites abroad. Out network provider is working on a solution.
Expected time to be fixed: 15 March 22:15  (Bangkok time)
We are sorry for the invonvenience.

15th Mar 2018
Network maintenance 28 February 2018 04:00 - 06:00

Dear customer,Our network provider will do maintenance on the core switch on 28 February 2018 04:00 - 06:00.During that time they will reboot the core switch which will result in a downtime of 10 minutes.Your VPS will be unavailable during these 10 minutes.After reboot everything will return to normal.If you have any questions feel free to contact ... Read More »

26th Feb 2018
ระบบ ชำระเงินผ่านอินเตอร์เนตแบค์กิ้งพร้อมใช้งานแล้ว

ตอนนี้ระบบชำระเงินผ่านเนตแบงค์กิ้ง ... Read More »

1st Dec 2017
ปิด-ปรับปรุงระบบชำระเงินผ่าน Paysbuy (Internet banking) ชั่วคราว

เนื่องจาก Paysbuy (บริการตัดเงินผ่านอินเตอร์เนตแบงค์กิ้ง) จะทำการปิดตัวลงในวันที่ 30 นี้นะครับ ลูกค้าที่ทำรายการผ่าน Paysbuy ... Read More »

30th Nov 2017
Slow network connection 3BB

ตอนนี้ระบบการเชื่อมต่ออินเตอร์เนตของ 3BB มีปัญหานะครับ ทำให้การเชื่อมต่อ vps ของลูกค้าที่ใช้ 3BB จะมีปัญหาด้วยโดยเฉพาะ IP ... Read More »

29th Sept 2017
*** RESOLVED *** Spamhaus: Email sending issues.

*** UPDATE 21 April 2017 ***Issue has been resolved. the IP range has been removed from the black list*** UPDATE 18 Jan 2017 ***It seems that Spamhaus has difficulties removing our IP range from the blacklist. Therfore we created a temporary mail relay server in another IP range which you can use.NOTE: The mail relay server can only be used for ... Read More »

14th Jan 2017
****SOLVED**** Packet loss on international connection

Case has been solved on 31 October
==============================
Due to our fast growth the international bandwidth usage has increased fast.
We just applied for doubling our international bandwidth capacity to eliminate the packet loss.
The process will be finished before Saturday 29 October.
Thank you.
Best regards,
Diederik.
VPS HiSpeed

26th Oct 2016
**** SOLVED **** NODE017 down after power outage in rack 2

08:30 We are working on it to fix it. There is a power outage in rack 2 in the data centre12:15 All servers are up after power outage and server fixNODE017 went down because of a power outage.After power outage the server didn't boot properly. We had to fix the config to get it back working. All VPS's are OK, but we are planning to move these ... Read More »

25th Jun 2016
**SOLVED*** NODE017 Was temporary down because of config error

***problem below is fixed. ***Dear customer,Due to a config error Node017 went down for 10 minutes at 17:10We are busy fixing it.Log:17:10 Config error made. Imeediately fixing config error. Network didn't start17:15 Reboot server. Network still down. Removing files that may cause error. Reboot again17:20 Server up again.17:35 Server went down ... Read More »

23rd Jun 2016