Server crash Monday and Tuesday (5 and 6 October)

On 5 and 6 October we had a two server crashes in total. After the crash the servers had to be reset manually. After research we found out that on both servers the kernel didn't work properly with the other system software on these servers. Today (6 October) we will upgrade both kernels. The problem will be solved then. To minimize impact the ... Read More »

6th Oct 2020
Network outage 11 June (from 18:30 to 19:50)

เกิดเหตุเครื่อข่ายขัดข้องภายในผู้ให้บริการเนต ทำให้ server มีปัญหาในการเชื่อมต่อไปด้วย ... Read More »

11th Jun 2020
International connectivity issues resolved

Today between 20:55 and 21:40 there was a DDOS attack that affected a major international connection line for Thailand. 20% of all Thailand international traffic was affected, including VPS HiSpeed. Domestic traffic (within Thailand) is not affected

For now the DDOS attack is under control. See below for more details:

20th Nov 2019
สั่งซื้อแบบรายปี รับส่วนลด 10%

 รับส่วนลด 10% เมื่อสั่งซื้อแบบรายปี (12 เดือน) สามารถสอบถามรายละเอียดกับทีมดูแลผ่านทางอินบ็อกซ์ได้เลยครับ

7th Jan 2019
รับเครดิตส่วนลด 200.- เมื่อชวนเพื่อนสมัคร VPS HiSpeed

รับเครดิต 200 บาท ต่อการสมัครของเพื่อน 1 คน (ไม่จำกัดจำนวนเพื่อน) เมื่อเพื่อนสมัครผ่าน Affiliate Link ประจำตัวของคุณ ... Read More »

12th Nov 2018
****** การแก้ไข ***** ระงับช่องทางหักเงิน Automatic ทางธนาคาร ต้องแจ้งยืนยันการชำระเงินแทน. Direct Debit payment option temporarily suspended.

เนื่องจากมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับผู้ให้บริการชำระเงินแบบอินเตอร์เนต แบงค์กิ้ง  ... Read More »

1st Sept 2018
Planned maintenance 16 May 04:00 - 06:00 (Bangkok time)

Our network provider is having maintenance on their network components. Therefore all VPSs may go offline on 16 May between 04:00 and 06:00.

We are sorry for the inconvenience.

If you have any questions feel free to contact us.

Best regards,

VPS HiSpeed Support

28th Apr 2018
**** RESOLVED **** Packet loss on international connection

*** This issue has been resolved on 02 April 21:30 ***

At this moment we are experiencing packet loss on the international connection.
Our network provider is fixing it. Expected time to fix: today begore 0:00

We are sorry for the inconvenience.
Please contact us if you have any requirements.

2nd Apr 2018
Network connection issues ***** resolved *****

เซิร์ฟเวอร์ขาดการเชื่อมต่อเวลา 11:52 ผู้ให้บริการอินเตอร์เนตสามารถแก้ไขและกลับมาเชื่อมต่อได้ในเวลา 12:35เบื้องต้นเกิดจาก Hardware ... Read More »

28th Mar 2018